Vzhledem ke změnám v dopravě od 1.1. 2015, vyvolaných zavedením nového systému dopravy „Doprava Ústeckého kraje“ a zavedením integrovaného dopravního systému mezi Ústeckým krajem a městem Teplice, není nadále možné používat v dopravě, zajišťované společností ARRIVA TEPLICE s.r.o., stávající čipové karty (ty, na které se jezdilo do 31.12. 2014).
„Vzhledem k tomu, že řada čipových karet byla pořízena již před lety, nemůžeme zůstatky vracet automaticky, protože neznáme aktuální jméno a adresu držitele karty. Proto je nezbytné o vrácení prostředků na čipové kartě, ať na elektronické peněžence nebo na časové jízdence, požádat,“ píše se na stránkách dopravce.
Aby cestující nemuseli s ohledem na vysoký počet vracených karet (desítky tisíc), a také s ohledem na poměrně dlouhou dobu zpracování karet, trávit čas ve frontách, nebudou prostředky z nich vraceny v hotovosti na sběrných místech, ale bankovním převodem nebo prostřednictvím pošty. Žádosti o vrácení prostředků na čipové kartě jsou k dispozici na několik místech:
V papírové podobě na sběrných místech v Teplicích, Masarykova třída 360/8 vedle pobočky GE Money bank, bývalý Gastronom) a v Duchcově, Osecká ul. 416/10. Ke stažení jsou potřebné formuláře na internetové adrese www.arriva-teplice.cz
Na jedné žádosti lze požádat o vrácení zůstatků z více karet (např. za celou rodinu).
Žádosti je možno podávat do 31. 10. 2015. Vrácení zůstatků z čipových karet není zatíženo žádným poplatkem ani srážkou.
Ustanovení o vrácení finančních prostředků z čipových karet ve Smluvních přepravních podmínkách pro Dopravu Ústeckého kraje se týká pouze nových čipových karet, platných od 1. 1. 2015.
Zdroj: Teplický deník
V říjnu loňského roku jsme ve výdejně na Benešově náměstí v Teplicích s manželem odevzdali staré čipové karty s požadavkem vrácení peněz. Proč se tak ještě nestalo?
A co tam takhle zajít osobně a ne se ptát tady. Už to tady padlo snad 1000 x – toto není oficiální web DP!