 
						
Nejlepším dopravcem Ústeckého kraje v roce 2012 byla cestujícími zvolena opět společnost Dopravní podnik měst Chomutova a Jirkova a.s., která obhajovala prvenství z loňského roku. Druhý skončil Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova a.s., třetí pozice patří autobusovému dopravci BusLine a.s.
| Hlavní kategorie: | |
| 1. místo | Dopravní podnik měst Chomutova a Jirkova a.s. | 
| 2. místo | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova, a.s. | 
| 3. místo | BusLine a.s. | 
| Vítězové vedlejších kategorií: | |
| Spolehlivost | DP měst Chomutova a Jirkova | 
| Jednání dopravní obsluhy | BusLine a.s. | 
| Pohodlí a čistota dopravních prostředků | Vogtlandbahn GmbH | 
| Cena poroty: | |
| 1. místo | BusLine a.s. | 
| 2. místo | České dráhy, a.s. | 
| 3. místo | DP měst Mostu a Litvínova | 
V pátém ročníku ankety Dopravce roku 2012 hlasovalo více než 2200 cestujících.
„Výsledky ankety jsou pro Ústecký kraj významným indikátorem spokojenosti občanů s jednotlivými autobusovými a železničními dopravci. Je však potřeba zdůraznit, že výsledky hlasování ukázaly poměrně vysokou spokojenost cestujících se všemi dopravci, a o vítězích rozhodovaly doslova setiny bodů,“ uvedl Jaroslav Komínek, radní Ústeckého kraje pro oblast dopravy.
Předání ocenění nejlepším dopravcům kraje proběhlo v rámci slavnostního večera na Zámku Trmice za účasti radního Jaroslava Komínka, zástupců odborné poroty, dopravních společností a médií. Vyhlašovatelem ankety je Krajský úřad Ústeckého kraje, který tímto způsobem usiluje o další zkvalitňování autobusové i železniční přepravy v kraji.
Zdroj:
Listy Ústeckého kraje
ročník 11, prosinec 2012








 
							 Loading ...
 Loading ...
PS: Že těm lidem nevadí, že je chomutovský dopr. podnik podrobně sleduje? Že má přesně přehled díky kartám, nejen kde člověk nastoupil, ale i kde vystoupil? A má to fikaně posichrované tím, že za označení vystoupení vrací peníze? A kdo by odolal, že? Lidé jsou ovce… Za pár kaček se klidně vzdají části soukromí a ještě se jim to líbí tak, že je zvolí za dopravce roku. Proč nikoho nenapadne, proč vlastně není to jízdné o tu vratnou částku rovnou levnější už při nástupu?!?