Psal jsem do Spolku pro záchranu historických trolejbusů a autobusů ohledně dílenského autobusu RTO/Jelcz Mex 272 #82 SPZ TPA 49 45z Teplic:
1) Technické údaje viz standardní RTO CAR. Rok výroby podle dokladů 1977, doklady jsou pravděpodobně od jiného vozu. Papírově to byla přestavba na dílenský vůz. Co to bylo prapůvodně za vozidlo nikdo neví. Dle indícií to byla asi pojízdná prodejna (světlíky ve střeše).
2) 29. 3. 1999 byl převeden a odvezen z Teplic. Prodalo nám ho MĚSTO TEPLICE!
3) u DP v Teplicích to byl dílenský vůz a tahač chcíplých trolejbusů a autobusů. U nás nemá využití žádné, čeká na zprovoznění.
4) Vůz měl už v Teplicích tržený blok motoru, což se neustále zvětšovalo, až to vůz de facto zneprovoznilo. Počítá se s výměnou motoru.
Psal jsem do Spolku pro záchranu historických trolejbusů a autobusů ohledně dílenského autobusu RTO/Jelcz Mex 272 #82 SPZ TPA 49 45z Teplic:
1) Technické údaje viz standardní RTO CAR. Rok výroby podle dokladů 1977, doklady jsou pravděpodobně od jiného vozu. Papírově to byla přestavba na dílenský vůz. Co to bylo prapůvodně za vozidlo nikdo neví. Dle indícií to byla asi pojízdná prodejna (světlíky ve střeše).
2) 29. 3. 1999 byl převeden a odvezen z Teplic. Prodalo nám ho MĚSTO TEPLICE!
3) u DP v Teplicích to byl dílenský vůz a tahač chcíplých trolejbusů a autobusů. U nás nemá využití žádné, čeká na zprovoznění.
4) Vůz měl už v Teplicích tržený blok motoru, což se neustále zvětšovalo, až to vůz de facto zneprovoznilo. Počítá se s výměnou motoru.
Psal jsem do Spolku pro záchranu historických trolejbusů a autobusů ohledně dílenského autobusu RTO/Jelcz Mex 272 #82 SPZ TPA 49 45z Teplic:
1) Technické údaje viz standardní RTO CAR. Rok výroby podle dokladů 1977, doklady jsou pravděpodobně od jiného vozu. Papírově to byla přestavba na dílenský vůz. Co to bylo prapůvodně za vozidlo nikdo neví. Dle indícií to byla asi pojízdná prodejna (světlíky ve střeše).
2) 29. 3. 1999 byl převeden a odvezen z Teplic. Prodalo nám ho MĚSTO TEPLICE!
3) u DP v Teplicích to byl dílenský vůz a tahač chcíplých trolejbusů a autobusů. U nás nemá využití žádné, čeká na zprovoznění.
4) Vůz měl už v Teplicích tržený blok motoru, což se neustále zvětšovalo, až to vůz de facto zneprovoznilo. Počítá se s výměnou motoru.
Tolik od ZHTA. Jejich web: web o.s. za záchranu historických trolejbusů a autobusů
Prosím také o zařazení do seznamu. Děkuji.
Anonymus
Psal jsem do Spolku pro záchranu historických trolejbusů a autobusů ohledně dílenského autobusu RTO/Jelcz Mex 272 #82 SPZ TPA 49 45z Teplic:
1) Technické údaje viz standardní RTO CAR. Rok výroby podle dokladů 1977, doklady jsou pravděpodobně od jiného vozu. Papírově to byla přestavba na dílenský vůz. Co to bylo prapůvodně za vozidlo nikdo neví. Dle indícií to byla asi pojízdná prodejna (světlíky ve střeše).
2) 29. 3. 1999 byl převeden a odvezen z Teplic. Prodalo nám ho MĚSTO TEPLICE!
3) u DP v Teplicích to byl dílenský vůz a tahač chcíplých trolejbusů a autobusů. U nás nemá využití žádné, čeká na zprovoznění.
4) Vůz měl už v Teplicích tržený blok motoru, což se neustále zvětšovalo, až to vůz de facto zneprovoznilo. Počítá se s výměnou motoru.
Tolik od ZHTA. Jejich web: web o.s. za záchranu historických trolejbusů a autobusů
Prosím také o zařazení do seznamu. Děkuji.
Anonymus